Fizetési és szállítási feltételek

Rendelés feladása:

Érvényes rendelést feladni csak az internetes áruházban – regisztrációt követően – lehetséges melyet e-mailben visszaigazolunk. A rendelést utánvétes fizetéssel tudod kiegyenlíteni.

Megrendelési adatok módosítása:

A megrendeléskor megadott szállítási és számlázási adatok módosítására a feladás után a rendelés ’Feldolgozás folyamatban’ állapotában van lehetőség.

A későbbiekben a szállítási adatok egyeztetése a futárszolgálattal közvetlenül lehetséges a szállítás megkezdésekor, miután az erről szóló értesítést a futárszolgálat megküldte.

Ingyenes személyes átvétel

Amennyiben a sárospataki, vagy dabasi személyes átvételi lehetőségünk mellett döntesz, az általad megvásárolt terméket ingyenes átveheted.

Személyes átvételi pontok:

3950 Sárospatak, Kőrösi Csoma Sándor utca 37.,
2370 Dabas Iskola utca 5 OBO Aréna.

Megkérjük kedves ügyfeleinket, hogy a megvásárolni kívánt termékért csak ügyfélszolgálatunk telefonon történt visszaigazolása után induljanak el.

Szállítás, szállítási díj

A Weboldalon vásárolt termékeket a Magyarország egész területére kiszállítjuk a megrendelés feladásakor megadott címre. A szállítást a GLS vagy a Magyar Posta futárszolgálata teljesíti. A kézbesítés munkaidőben történik, ezért fontos, hogy olyan átvételi címet adj meg, ahol napközben elérhető vagy.

Szállítási díjak:

  •  tömlő védőszalag: 1900.- br/db.,
  • Személy, Kisteher, terepjáró : 1690.- br/db.,
  • mezőgazdasági, ipari és teherabroncsok 126 Ft/Kg

A kézbesítés várható ideje a rendelés feldásától számítva 2-3 munkanapon belül. A megrendelésed állapotáról folyamatosan tájékoztatást kaphatsz a ’Saját fiók’ menüpont ’Rendeléseim’ fül alatt.

Futárszolgálat

Csomagjainkat a GLS és a Magyar Posta kézbesíti. Sikeres vásárlás után a futárszolgálati partnerünk direktben keresi meg Önt a megadott elérhetőségek egyikén, és Ők tájákoztatják Önökek a kiszállítás pontos dátumáról.

Sikertelen szállítási próbálkozás esetén a futár értesítést hagy az elérhetőségével. Kérünk, minél előbb vedd fel a kapcsolatot a futárral, vagy a futárszolgálat ügyfélszolgálatával.

Sorozatosan sikertelen kiszállítási próbálkozásnál az Általános Szerződési Feltételekben rögzítettek szerint járunk el.

A megrendelt termékek postai kézbesítése, vagy személyes átvétele nem lehetséges.

Reklamáció, visszavásárlás

Az átvett csomag tartalmát mielőbb ellenőrizd le. Amennyiben eltérést/sérülést tapasztalsz, mihamarabb jelezd ügyfélszolgálatunkon.

Amennyiben meggondoltad magad, az átvételt követően lehetőség van a termék(ek) visszavásárlására. Ennek módjáról a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) kormányrendelet rendelkezik. Melynek értelmében az átvételtől számított 15 munkanapon belül indoklás nélkül elállhatsz a szerződéstől. Elállási jogodat visszavásárlási nyilatkozat kitöltésével és ügyfélszolgálatunkra történő elküldésével tudod jelezni. Kérünk, előzetesen olvasd át az Általános Szerződési Feltételeink ide vonatkozó részét.

A visszaküldéssel kapcsolatos fontos szabályok:

· a termék visszajuttatásának költsége a vevőt terheli.

· utánvétes postai küldeményeket nem tudunk fogadni. A vételár visszatérítése minden esetben utólag történik.

· csak sértetlen, eredeti állapotban/csomagolású termékeket tudunk visszavásárolni, ezért ne távolítsd el róla a címkéket, ne dobd ki a csomagolást.

Amennyiben az elállás mellett döntesz, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

A vételár visszautalása – a törvényi feltételeknek megfelelően – a termék visszaérkezésétől számított 30 napon belül megtörténik.

Kapcsolat, ügyfélszolgálat

Amennyiben további kérdésed lenne, ügyfélszolgálatunk készséggel áll a rendelkezésedre az akciosgumi@akciosgumi.hu elektronikus levélcímen, ill. a +36 70 388 2371 telefonszámon.